BANSKÁ BYSTRICA/RIMAVSKÁ SOBOTA – Organizácia VIZIDEA, ktorá podporuje podnikateľské prostredie a podnikavosť v Banskobystrickom kraji, pripravuje podujatie zamerané na marketingové stratégie a efektívne využívanie marketingových platforiem s názvom "Ako neprerobiť na marketingu?".
Podujatie poskytne prehľad najpopulárnejších marketingových nástrojov vrátane Google, Instagramu, Tik Toku a Facebooku.
Článok pokračuje pod reklamou.
Účastníci sa naučia, ako efektívne investovať do marketingu a vyhnúť sa zbytočnému plytvaniu prostriedkami a časom. Budú preberané aj dôvody, prečo mnoho firiem nedosahuje ziskový marketing, a ako vypracovať strategický plán, ktorý prináša finančné výsledky.
Na stretnutí sa dozviete, ako efektívne využívať marketingové platformy, metódy merania úspešnosti kampaní a ako identifikovať bežné chyby. Rovnako dôležitou súčasťou bude tvorba strategického plánu.
Adam Dekýš z organizácie Vizidea pre Rimava.sk uviedol, že na záver podujatia bude priestor na networking. "Účastníci budú mať príležitosť spoznať podnikateľov, manažérov a odborníkov na osobný rozvoj. Tento blok poskytne možnosť na výmenu kontaktov a nadviazanie nových spoluprác," povedal.
Hlavným rečníkom podujatia bude známy podnikateľ z Rimavskej Soboty Daniel Csúr, CEO marketingovej agentúry Prognessa, ktorý vedie tri úspešné spoločnosti: PROGNESSA, TV Rimava a Mediálna.sk.
Daniel Csúr má skúsenosti z práce v 12 krajinách a študoval na prestížnych univerzitách vrátane Oxfordu, v Dánsku a Holandsku. Je tiež spoluzakladateľom štyroch neziskových organizácií a občianskych združení.
Na podujatí sa podelí o svoje bohaté skúsenosti a poskytne praktické rady, ktoré môžu účastníkom pomôcť zlepšiť ich marketingové stratégie.
ĎALŠIE SPRÁVY Z REGIÓNU